2013. február 24., vasárnap

Three


- Niall! Kelj fel! - böködte valaki a hasamat, morogva a hasamra fordultam és magamra húztam a paplant. - Az autóban aludhatsz, ha gondolod - próbálkozott tovább Hazel.
- Miért? Vezetsz? - dugtam ki a fejem a paplan alól. Hazel mellettem ült pizsamában, kissé kócos hajjal, ami kétségkívül jól állt neki.
- Ha most felkelsz, igen - vigyorodott el, majd látva hezitálásom lekapta rólam a paplant és nevetve kiszaladt vele a szobából. Először úgy gondoltam nincs szükségem a takaróra, és próbáltam aludni anélkül, de hamar rákellett jönnöm, hogy nem fog menni. Így végül magamban somolyogva indultam Hazel után, hogy hadak útján visszaszerezzem a paplant.
A konyhában találtam meg, ahogy a reggelit készítette, közben a takarót maga köré tekerte.
- Most már nem feküdhetsz vissza - mosolygott rám, miközben az asztalhoz lépdelt, hogy lerakjon rá két tányért.
- Reménykedni még lehet - álltam mögé, és nyomtam egy puszit a hajára.
- Reménykedés helyett ülj le és egyél, mert utána indulunk - fordult velem szembe, és egy apró puszit nyomott a számra. Leültünk enni, és mint mindig Hazel isteni reggelit készített, de nem sokáig élvezhettem, mert sietősen kellett ennem, folyamatosan sietett. Nemsokára már az autóban ültünk mindketten, de ígéretéhez híven nem ő vezetett, kész harc ment az autó kulcsáért, végül egy jól irányzott bökéssel arrébb tessékeltem.
- Visszafele én vezetek - magyarázta az anyósülésen ülve, miközben a táska mélyére bújva keresett valamit.
- Mit keresel? - fordultam felé.
- Az ajándékot, amit Chriséknek viszünk. Úgy emlékszem ideraktam azokat a picuri babydollokat.
- Hazel, a hátsó ülésre raktuk - mosolyogtam idegességén. A bátyjához készültünk babalátogatóba, és még régebben megvettük a babaruhákat, amiket most Hazel hátrafordulva az ölébe vett.
Kihalászta az ajándéktasakból az apró ruhadarabokat.
- Olyan picik. Ha ezek jók rá, akkor ő is nagyon pici. Hát hogy lehet valaki ilyen kis apró? - motyogta, miközben visszahajtogatta a ruhákat.
- Anyudék is itt lesznek? - fordultam felé, mikor már leállítottam az autót Chrisék háza előtt.
- Előfordulhat - pattant ki az autóból, majd miután kiszálltam én is, belecsúsztatta kezét az enyémbe, és úgy sétáltunk az ajtóig - Azt mondták, hogy benéznek lehet. Ők már látták amúgy a kicsit.


×

- Hazel, Niall - sietett felénk Sabine, miután Chris beengedett minket. A nő mindkettőnket megölelgetett és leültetett a nappaliba, ahol sütemények várták az asztalkán. - Annyira rég láttalak már titeket!
- Szerintem lassan van egy hónapja, nem? - fordult felém Hazel, hogy megerősítsem az állításában. Lelkesen bólogattam hozzá, mikor feltűnt Hazel kezében az ajándék. A fejemmel ráböktem, és szerencsére vette is a lapot.
- Teljesen kiment a fejemből. Miának hoztuk őket, bár tény, hogy hihetetlen gyorsan kifogja nőni őket, de nem bírtam a boltban hagyni őket.
- Oh, igazán nem kellett volna - motyogta Sabine, Chris közben a lépcsőn lépdelt lefele egy apró kis csomaggal a kezében.
- Nézzétek ki ébredt fel - mosolygott, miközben leült mellénk a kanapéra Miával a kezében. Hazel a babaruhákról egyből a babára pillantott, és kérdőtekintettel nézett bátyjára és annak feleségére.
- Megfoghatom? - mindkét féltől kapott egy bólintást, majd óvatosan átvette Christől.
- Istenem, kisebb, mint gondoltam - mondta, mikor már Mia a karjaiban volt.
- Megfogod te is Niall? - fordult felém Sabine, mire Hazel felháborodva nézett rá.
- Hé, még csak most kaptam meg. Még kiélvezem, hogy ilyen apróság van a kezemben - mosolygott a kezében csöndesen figyelő babára.
- Majd később persze - válaszoltam mosolyogva Sabine kérdésére. - Amúgy csak azért nyugodt, mert még kómás az alvástól, vagy mindig ilyen?
- Még kómás, amúgy rendkívül eleven és hisztis - puszilta meg Mia buksiját Chris - Hisztis vagy, ugye kincsem?
Miután Hazel kibabázta magát, én voltam a soros, hogy megkapjam Miát. Hihetetlen milyen pici volt és mégis milyen hatalmas szemei voltak. Teljesen elbűvölt a kishölgy, így nem is figyeltem arra, amit a többiek mondtak. Csak a nevemre kaptam fel a fejem.
- Tessék? - néztem körbe.
- Azt mondtuk, hogy milyen jól áll a kezedben - kacsintott rám Hazel.
- Pontosan, lehet, hogy nektek is össze kéne hozni egy ilyen csöppséget - jelentette ki Chris, mire a saját nyálamat félrenyelve néztem rájuk vöröslő fejjel. Ránéztem Hazelre, hogy ő hogyan fogadta a kijelentést, és megnyugtatott a szinte ugyanolyan vörös arca.
- Azt hiszem még korai lenne - nyögtem ki szárazon, majd Miát átadva felálltam - Azt hiszem kimegyek levegőzni - mutattam a terasz felé. Még hallottam, ahogy a hátam mögött Sabine megdorgálta férjét, hogy kellemetlen helyzetbe hozott. Nem kicsit!
Pár perc friss levegőzés után már mentem volna vissza, de az ajtóban megjelent Chris.
- Nem baj, ha csatlakozom? - ült le mellém.
- A te teraszod - vigyorogtam rá.
- Gondoltam azért megkérdezem - vigyorodott el ő is. - Minden rendben van köztetek Hazellel?
- Persze, elég jól megvagyunk. Miért kérdezed? Ő mondott valamit?
- Nem, dehogyis  - rázta meg a fejét, majd végignézve a kerten újra megszólalt: - Csak olyan fura.
- Micsoda?
- Nem tudom. Ahogy viselkedtek. Valahogy nem látom, hogy... áh, hülyeség - motyogta inkább a cipőjének, mint sem nekem. - Végülis Hazel jól el van így is, tehát egy szavam nem lehet.
- Hogy így is? Nem igazán értelek.
- Hát nekem a kapcsolatotok inkább tűnik barátinak, mint egy szerelmes kapcsolatnak - nyögte ki végül.
- Valóban? - kérdeztem, mire Chris bólintott. Majd felállt, jelezvén, hogy menjünk be. Az ajtóban megfordultam: - Szeretem Hazelt - mondtam Chris szemeibe.
- Csak az nem mindegy, hogy hogyan Niall. Nem mindegy, hogy barátilag vagy tényleg szereted. Hogy esetleg letudnád-e élni vele az életed, vagy csak el vagy mellette, mint egy barát.

×

- Tündéri kislány, nem igaz? - kérdezte tőlem Hazel, mikor már elbúcsúzkodtunk Chriséktől és az autóba szálltunk be.
- De, nagyon édes - feleltem neki röviden.
- Min jár az a szöszi buksid Niall? Ilyen mufurc vagy, mióta kint beszéltetek Chrissel. Mondott valamit? - fordult hirtelen felém az anyósülésen.
- Dehogy, semmit - mosolyogtam rá - csak fáradt vagyok.
- Ne maradjak ma este? Pihenni szeretnél? - kérdezte rögtön és a combomra rakta a kezét.
- Maradj, szeretném, hogy maradj - simítottam végig a kézfején, és adtam az arcára egy puszit.
- Akkor jó - mosolyodott el - Megehetjük majd az isteni főztődet, amit tegnap kreáltál.
- Akarunk mi abból enni? - nevettem fel hirtelen, mikor eszembe jutott az előző nap.
- Igen, persze. Már miért ne akarnánk?
- Louis segített benne - Hazel arcát élvezet volt figyelni, amikor elhagyta a mondat a számat. A meglepődöttséget felváltotta a megrökönyödés.
- Akkor lehet, hogy mégsem akarunk .

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Minor Dodó megint jelentkezik!
    Nekem is inkább baràti kapcslatnak tûnt AZ övèük, de remèlem Nail vàltoztat ezen!
    Ezer csók!
    Xoxo
    UI. A baba a nagyon cuki!

    VálaszTörlés